Proces rejestracji karty SIM w Mobile Vikings
Proces rejestracji karty przedpłaconej składa się z dwóch etapów:
Pierwszym z nich jest dostarczenie przez użytkownika wymaganych ustawą danych osobowych:
- imienia i nazwiska oraz
- numeru PESEL (firmy muszą przedstawić dodatkowo zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i REGON), a w przypadku osób nieposiadających numeru PESEL – nazwy, serii i numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość (np. paszport).
Do przeprowadzenia procesu rejestracji karty potrzebny będzie również:
- numer PUK rejestrowanego numeru (znajdziemy go na koncie klienta Mobile Vikings) lub
- rejestrowana karta SIM z telefonem na który otrzymamy weryfikujący SMS.
Użytkownicy, którzy dopiero zamawiają kartę lub przenoszą do Mobile Vikings swój numer, będą wpisywać wskazane dane w specjalnie dedykowanym, rozbudowanym formularzu elektronicznym na stronie internetowej operatora. Natomiast dotychczasowi klienci Mobile Vikings mogą uzupełnić te dane na swoich indywidualnych kontach użytkownika bądź też podać je bezpośrednio podczas drugiego etapu procesu – weryfikacji dostarczonych danych.
Punkty rejestracji numerów w Mobile Vikings
Weryfikacja danych osobowych może odbywać się w następujący sposób:
- biuro Mobile Vikings (VikingCo Poland) przy ul. Tęczowej 13/210 we Wrocławiu, budynek Temida 2, I piętro.
- za pośrednictwem kuriera – w ciągu 24 godzin od zamówienia pod wskazanym adresem pojawi się kurier (Pocztex), który zweryfikuje dane. Usługę można zamówić na stronie internetowej operatora. Jest ona darmowa dla osób przenoszących numer do sieci Mobile Vikings. W przypadku pozostałych użytkowników koszt zamówienia kuriera wynosi 9,99 zł.
- w dowolnym salonie sieci Play,
- w placówkach Poczty Polskiej,
- kioskach i salonikach prasowych Ruchu,
- przez bankowość internetową ING Banku.
W każdym z wymienionych przypadków użytkownik musi przedstawić dokument potwierdzający tożsamość. Pracownik Mobile Vikings, kurier lub pracownik sieci Play sprawdzą, czy okazany dokument należy do użytkownika i czy dane z tego dokumentu są zgodne z dostarczonymi wcześniej w formularzu elektronicznym.
Bonusy za rejestrację numeru w Mobile Vikings
Osoby, które zarejestrują numer na kartę w Mobile Vikings otrzymają:
Taryfa „Minuty+SMS+Internet”:
- 10 GB internetu ważne przez 31 dni (z opcją przedłużenia okresu ważności) od dnia jego aktywacji,
- Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na numery stacjonarne przez 31 dni.
Oferta promocyjna „Bonusy za rejestrację numeru w Mobile Vikings” obowiązuje do 01.02.2017 r.
Warunkiem otrzymania bonusu jest posiadanie opłaconego i zrealizowanego na numerze rejestrowanym doładowania za min. 10 zł w przypadku użytkowników taryfy „Minuty+SMS+Internet”, a w przypadku taryfy „Internet Mobilny” doładowania za min. 20 zł. W przypadku dotychczasowych użytkowników wymagane jest jedynie doładowanie w tej kwocie w historii konta.
Promocja wyróżnia się możliwością decydowania od kiedy ma być naliczany okres 31 dni. Jeżeli ważność środków zgromadzonych na koncie zostanie przedłużona (tzn. najpóźniej dzień przed upływem terminu ważności karta zostanie doładowana), po upływie 31 dni niewykorzystany transfer danych na internet przejdzie na kolejne miesiące.
Taryfa „Internet Mobilny”:
- 14 GB ważne przez 60 dni od dnia aktywacji.
Aby aktywować promocję „Bonusy za rejestrację numeru w Mobile Vikings” należy wykonać następujące czynności:
1. Zalogować się na swoim Internetowym Koncie Użytkownika Mobile Vikings,
2. Przejść do zakładki „Moje karty” oraz pod wskazanym numerem aktywować bonus przez wybranie przycisku z preferowanym bonusem.
Wszystkie pozostałe informacje znajdują się na stronie internetowej: https://mobilevikings.pl/pl/rejestracjanumeru
Mobile Vikings jest operatorem wirtualnym działającym na infrastrukturze sieci Play (MVNO Playa).
Aktualizacja: 11.03.2017