Virgin Mobile: Ponowna rejestracja dla wszystkich klientów, którzy przenieśli numer przed 25.07.2016

Aktualizacja (28.07 godz. 20:15): Na facebookowym profilu Virgin Mobile pojawiła się kolejna informacja odnośnie rejestracji kart SIM przez użytkowników, którzy przenieśli numer przed 25.07.2016 r. Z wiadomości wynika, że Virgin Mobile nie będzie jednak wymagał ponownej rejestracji numerów już przeniesionych przed datą wejścia w życie ustawy antyterrorystycznej:

W najbliższym czasie będziemy kontaktować się z osobami, które przeniosły numer do nas, aby w prosty sposób potwierdzić ich dane zgodnie z wymogami ustawy.

Klienci, którzy przed 25.07.2016 r. przenieśli numer do Virgin Mobile muszą ponownie zarejestrować swój numer. Taka informacja została zamieszczona na profilu facebookowym sieci Virgin Mobile:

Drodzy Nasi Klienci! Należy Wam się kilka słów wyjaśnienia.

Przykro nam z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na przeniesienie numeru. Jak zapewne wiecie, w myśl nowej ustawy antyterrorystycznej, od 25 lipca przeniesienie numeru jest równoznaczne z jego rejestracją. A to niestety wydłuża i komplikuje cały proces.

Przepraszamy Was najmocniej za niedogodności i będziemy wdzięczni za okazanie zrozumienia. Dla wszystkich jest to nowa sytuacja. Robimy co w naszej mocy, żeby procesy działały sprawnie i trwały jak najkrócej.

Tych, którzy mają problem z przeniesieniem numer prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Podajcie w niej przenoszony numer telefonu, imię i nazwisko. Przekażemy je do działu, który zajmie się Waszymi sprawami priorytetowo! – można przeczytać w opublikowanym przez operatora komunikacie na Facebooku.

W najbliższym czasie będziemy kontaktować się z osobami, które przeniosły numer do nas, aby w prosty sposób potwierdzić ich dane zgodnie z wymogami ustawy – czytamy w komentarzu do wiadomości.

Rejestracja w Klubie Virgin po przeniesieniu numeru nie spełnia niestety wymogów ustawowych, ponieważ nie wymagała weryfikacji dokumentu. Dlatego wymagana jest ponowna rejestracja, w sposób zgodny z ustawą – informuje klientów operator wirtualny Virgin Mobile.

Klienci, którzy przenieśli numer do Virgin Mobile, będą mieli możliwość potwierdzenia swoich danych. Skontaktujemy się z nimi indywidualnie.

Więcej o rejestracji numeru na kartę w Virgin Mobile dowiesz się tutaj.

źródło: www.facebook.com/virginmobilepolska