Virgin Mobile (MVNO Playa) podsumował działalność sieci w 2016 roku. Duża część komunikatu rozesłanego do mediów poświęcona jest obowiązkowej rejestracji numerów na kartę:
„W Virgin Mobile postawiliśmy na prosty i wygodny proces rejestracji. Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy rozwiązania, które ułatwiały rejestrację, w tym rozpoczęcie procesu on-line i wysyłanie bezpłatnego kuriera w celu weryfikacji danych. Zbudowaliśmy również sieć punktów partnerskich, w których klient mógł i ciągle może dokonać rejestracji osobiście. 2016 rok zakończyliśmy z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy. Obecnie obserwujemy zwiększą dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymujemy, że 90% naszej bazy klientów dokona rejestracji„ – podsumowuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile.
Na koniec ubiegłego roku klienci Virgin Mobile, oprócz rejestracji on-line, mogli zarejestrować karty osobiście w punktach partnerskich, takich jak placówki eurobanku, sieci Poczty Polskiej i Ruchu, stacje benzynowe Statoil, punkty Telakces, Teletorium, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin i niezależne punkty GSM. Rejestracja była także możliwa w ramach bankowości internetowej, m.in. dla klientów ING Banku Śląskiego i Banku Millenium.
Według danych na koniec minionego roku, baza Virgin wynosiła 412 tysięcy klientów, a mimo obowiązku rejestracji kart SIM operator utrzymał liczbę klientów z trzeciego kwartału praktycznie bez zmian.
Więcej informacji o rejestracji numerów i dostępnych bonusach w Virgin Mobile znajdziecie pod tym adresem.
źródło: Virgin Mobile