25 lipca br. Virgin Mobile uruchomił rejestrację kart pre-paid i przygotował specjalny bonus. Każdy klient, który zarejestruje kartę, otrzyma zwrot 50% opłat za pakiet #WSZYSTKO przez dwa miesiące.
Aktualizacja (27.07): Virgin Mobile poinformował o obowiązku ponownej rejestracji kart SIM przez klientów, którzy przenieśli numer do Virgin Mobile (MNP) przed 25.07.2016 r. Piszemy o tym w tej wiadomości.
– 25 lipca, zgodnie z wymogiem ustawowym, rozpoczynamy rejestrację kart pre-paid. Jest to wyzwanie dla nas i dla całej branży telekomunikacyjnej. Bardzo zależy nam, aby dla naszych klientów proces rejestracji był prosty i wygodny – dlatego u nas to klient sam decyduje, czy chce odwiedzić jeden z punktów partnerskich i zarejestrować numer osobiście czy woli potwierdzić swoje dane nie wychodząc z domu, z pomocą bezpłatnego kuriera, którego do niego wyślemy – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile. – Dla wszystkich, którzy zdecydują się zarejestrować numer, przewidzieliśmy atrakcyjne bonusy – dodaje.
Po zakończonej rejestracji, klienci przez dwa miesiące będą otrzymywać zwrot 50% opłaty za aktywację lub odnowienie Pakietów #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER. Po potwierdzeniu rejestracji numeru, wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu i potwierdzić kod *222*50#. Po zgłoszeniu udziału w promocji „#KASA_WRACA” abonent ma 120 dni na aktywację lub odnowienia dwóch pakietów #WSZYSTKO. Z promocji można skorzystać tylko raz na numerze telefonu. Oferta obowiązuje do 31.01.2017 r. Regulamin oferty do pobrania tutaj.
Rejestrację kart Virgin Mobile można przeprowadzić w punktach stacjonarnych Telakces, punktach partnerskich GSM oraz w sieci handlowej Ruch. Kartę zarejestrować można również wypełniając formularz online. Po wysłaniu formularza konieczne jest jeszcze potwierdzenie tożsamości: poprzez zamówienie bezpłatnego kuriera lub udając się do jednego z punktów partnerskich, których adresy dostępne są na stronie Virgin Mobile.
Więcej szczegółów na stronie: virginmobile.pl/rejestrujemy-numery.
źródło: Virgin Mobile